При автомобилите с бензинови двигатели с директно впръскване на гориво е характерно, че горивото вече се подава директно в цилиндъра, а не както при многоточковото - в колектора.
Поради тази причина, горивото трябва да бъде с много високо налягане. За целта се използва помпа за високо налягане и такива инжектори. Тъй като инжекторите за пропан-бутан не позволяват директно впръскване в цилиндъра и изпарената газ е с по-ниско от необходимото за целта налягане, газта се впръсква в колектора. С цел да не се повредят бензиновите инжектори и помпата за високо налягане, през тях продължава да се впръсква бензин. Компютърът на газовия инжекцион симулира датчика за налягане в горивната рейка и по този начин количеството впръскан в цилиндъра бензин значително намалява. Естествено, за да остане гориво-въздушната смес в правилна пропорция се впръсква достатъчно количество газ в колектора. Така на практика газта заменя в голяма степен бензина, но двигателят работи и с двете горива. Приблизителната пропорция е 30% бензин / 70% пропан-бутан.
Системата за директен впръск на бензин има различни означения при различните производители на двигатели: FSI; TSI; DISI; GDI; Direct и др.